soooool

Idag har jag jobbat hela dagen, igårjobbade jag på eftermiddagen, imorgon ska jag jobba hela dagen. Min helg har/kommer med andra ord gå ut på att jobba, men det gör inte mig någonting för jag trivs så bra. Dock efter dagens resa är jag kräftliknanderöd i ansiktet (ovanligt), på överarmarna och vid halsen. Har allmänt ont i huvudet nu och vaknade nyss upp efter att sovit 3 timmar. Haha, när jag vaknade trodde jag klockan var 5 i tio på morgonen, alltså att jag missat båten, upp som ett spjut ur soffan, sprang runt i hela lägenheten och letade mobilen, sen när jag väl hittade den så såg jag att det var kvällstid, så det kan bli..


Nu börjar det bli dags att somna in igen känner jag.


Just ja, hamnade i tidningen också, INTE najs...

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0