You spin my head right round, right round

Jobb åter igen. Efter det åkte jag ner på staden med Jessica och Simon. Gick runt och tittade ett tag innan Simon drog. Spenderade lite pengar också, måste verkligen skärpa mig nu. Har verkligen inte råd, men ibland är jag på sånt humör bara :) Två nagellack, ett paraply och ett par skor fick det bli den här gången, sen blev det Los Sombreros och en Kyckling Quesadilla + lite av Jessicas hamburgare eftersom jag var så hungrig (a). Så nu sitter jag här och diggar musik, ska snart sova, upp tidigt imorgon med. Mitt liv består av jobb, fast i och för sig är det mest chill. Jag kommer vara så TRÖTT på yatzy efter den här sommaren i alla fall...

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0