Trötter

Jag är trött. Gårdagen blev bra, i alla fall för mig. Den slutade i Sandviken på Josefs soffa eftersom sista bussen gått för länge sen. Upp med tuppen klockan 7 idag, kom hem vid halv 9 somnade ett tag, tog ett bad, sen låg jag utslagen i soffan tills det blev dags att dra sig ner på stan och möta Karin. Skulle titta på Polhems studenter. Träffade Malin och Jessica där nere också. Såg typ ingenting, men jag hittade på Jakob i alla fall, så jag fick gratta honom :) Jag erbjöd mig att fixa det mesta på jobbet imorgon så att han slipper anstränga sig alltför mycket, då han nog kommer vara ganska slö. Jag är en snäll människa ibland. Hade ingen present att ge honom heller, får köpa något imorgon.

Nu ska jag städa som jag lovat mamma, sen ska jag soooova. Någon av oss måste ju vara pigg imorgon. Lång dag då...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0