nehepp

Jadu, kvällen skulle egentligen spenderas med partaj. Men ändrade planer och skitväder gör detta omöjligt. Så nu vet jag verkligen ingenting. Jag som var så taggad...

Sen fick jag veta att jag ska jobba heeeeela lördag, och då menar jag verkligen hela lördag. Först de vanliga turen, sen så är det bröllop och de ska tydligen åka runt med den där båten i 7 timmar (?!). Jag kommer vara totalt död + jobb på söndag. Vilken start på sommarlovet! Nu är jag helt plötsligt bara så trött och grinig och vi har fått sommarlov, då ska man ju vara glad?

Imorgon tar Jakob studenten vilket jag hemskt gärna skulle vilja se, men det blir nog inte så heller eftersom att det kommer att regna och jag har ingen att gå dit med.. Hmn

Nu ska jag duscha, får vi väl se vad kvällen erbjuder........

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0