Min första lediga dag!

JA! Nu är jag ledig, en heeeel lång vecka. Så skönt! Egentligen skulle jag ha jobbat idag också, men Jakob tog passet åt mig eftersom att min älskade Emilia har kommit hem och det är grillfest för henne idag :) Träffade henne i fredags, men hann inte prata eftersom att jag jobbade och hade mycket folk på kajen. Men idag får jag träffa henne riktigt! Träffade CJ också haha, han måste trott det va nå fel på mig ;)

Den lediga veckan bjuder annars på en massa saker som ska hinnas med. Måste till banken, frisören, tandläkarn och optikern. Sen ska vi åka med Eckerölinjen nån dag och så ska jag på picknick, tiden som blir över ska nog spenderas på Limön. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt, men jag hoppas att det blir fint väder!!

Nu ska jag försöka ta en cykeltur till ICA Maxi, får se om jag hittar den här gången...

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0