kallt

Både idag och igår har jag frysit hela dagen. Igår låg jag ute och sov på fördäck med jackan på mitt i solen. Kanske jag börjar bli sjuk.. Annars har helgen till mesta dels spenderats med att jobba. Eller ja, jobba och jobba. Vi jobbar lite, spelar Yatzy och töntar oss. Igår åkte jag och Simon ut till Hille och tittade på fotbollen med hans vänner. Dock var den så jävla tråkig så jag höll på att somna, dessutom förlorade dom.

Kom hem för ett tag sen, har ätit lite nu och slöat i sängen, är så förbannat trött. Orkar fan inte gå och rösta idag. Tänkte göra det, men det är inget av partierna som är värd rösten, så nej jag är nog en soffliggare idag ja ;)

Nu ska jag nog ta en stödvila

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0