en snabbis

Nu blir det ett snabbt inlägg innan Grey's börjar. Imorgon är det sista anmälningsdag på utlands-APU:n. Jag och Jessica hade ett 17 minuter långt telefonsamtal idag om vart vi skulle åka, eftersom hon inte varit i skolan på hela veckan blir det jag som får ta och fixa vår ansökning. Vi planerar att ta Kina i första hand och Indien i andra, tredje fick bli Singapore, vilket är ganska osannolikt att det blir då två stipendiater ska söka dit. Men självklart hoppas jag på Kina. Åh, så nervis över hur alla andra ska välja och hur man ligger till hos lärarlaget och allt sånt. Usch, får kanske veta det redan på fredag! Nu går det undan här. En vecka kvar till avslutning också, så skönt :) Nu ska jag plocka undan ur sängen så det går att sitta där och titta, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0