CHINA!!!!!

YEEEEES! Som önskat blir det Kina när vi har utlands-APU i höst. Langfang 2 veckor, Shanghai 2 veckor + en vecka semester, förmodligen den också i Shanghai. Så jävla lycklig nu! :D Jag var så lycklig att jag spenderade nästan 1000 kronor på stan. Haha, två tröjor, ett par jeansshorts, ett lipgloss, present åt Anders som fyller hela 46 år idag och en klädkrok till rummet. Sen var det säkert något mer också som jag glömt. Så nu blir det att planera i sommar, så jävla nice! Först njuuuuuta av sommaren, sen några veckor i skolan, och sen: 5 veckor i Kina. Hur coolt är inte det?! Får jag och Jessica människor i vår egen höjd ;)

Nej, nu ska jag läsa lite om programmen på Chalmers. Funderar starkt på att plugga vidare, vilket jag inte tänkt gjort tidigare. Möjligt att det blir något inom bygg, men vem vet :)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: jesk!

Vaddå i vår höjd? nu förstår jag inte ;D

2009-06-10 @ 17:38:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0