blöt

Kom nyss hem från jobbet. Sånna här dagar änskar man nog ändå att vara hemma och ligga under täcket och mysa. Dock fick jag ett samtal på förmiddagen där en viss Jakob frågade om jag kunde jobba istället för honom, så då blev det tidigare hemgång för mig. Ringde på bussen till Anders och fjäskade lite, så han hämtade cykeln och körde mig till båten istället, väldigt snällt! Sen var det blött och jävligt när vi skulle lägga till, regnade och blåste. Usch vad jag frös, men jag ska inte klaga så mycket för jag är så lycklig att jag fått chansen att jobba där, så det så :)

Nu är utlands-APU:n inlämnad. Åh, hoppas på Kina! Skulle vara så kul :)

Nej nu ska jag ta en varm dusch och värma mina små stackars fötter.

Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0