Tripp, trapp, trull

Har haft en überbra helg. Okej, gårdagen på jobbet var inte nå jätterolig men sen så efter många och långa diskussioner lyckades jag få ut Jakob till Limön och trubadurkvällen! Kanske hur roligt som helst :) Skadade loss på dansgolvet som bestod av folk från kanske 5 upp till 65+.

Vid ca 2 var vi på väg ner till stugan, eftersom att vi skulle jobba idag. Vi fick även en tredje rumskamrat med oss ner. Haha, Niklas den go´biten :D Det hela slutade med att vi somnade på loftet alla tre vid halv 4, sen väckte idioten mig och Jakob halv 6 igen, så jag kan säga att jag inte är pigg idag. Men nu är arbetsdagen över, jag är hemma och jag lever. Innan jag lagar iordning maten till mig själv ska jag cykla iväg till Hemköp och köpa mat åt missen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0