regn, regn och åter... regn

De senaste dagarna har jag hunnit med mycket. Suttit och tittat på dykare som jobbat med att få bort 15 m vajer + massa annat skit från båtens propeller, sleepover med Jakob på båten, tokkörning med fyrhjulingen på Limön och idag en städdag på båten. Eftersom det var omöjligt för oss att gå ut till Limön idag så städade vi, och oj vad vi städade. Det blev nästan en helt ny båt :) Fick gå hem tidigare också kanske hur skönt som helst, och det behövdes.

Det största problemet jag har just för tillfället är hur jag ska ta mig ut till Limön på lördagkväll. Det är quiz där ute med massa roligt folk och dom ville att vi skulle ta oss ut dit efter jobbet. Så nu måste jag försöka fjäska åt oss en hämtning och avlämning lördag /söndag. Hämtningen är nog inga större problem, däremot tror jag ingen vill sätta sig och skjutsa in oss en söndagmorgon klockan 8, då många förmodligen är lite bakfulla... Så vi får se hur det här slutar, skulle i alla fall hemskt gärna åka ut dit, men jag tror inte min käre vän är lika sugen.

Nu ska jag plocka lite på rummet, SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0